טלפון:​ 09-7730428 אופק: 052-2595575 כתובת: רחוב הפלדה 6 , נתניה

       המכירה בסיטונאות בלבד

כסאות למוסדות ובתי מלון – פתרונות מרובים והתאמה מלאה

מוסדות שונים בארץ וגם בתי מלון זקוקים לכיסאות איכותיים, שיעמדו לרשותם של אורחיהם ויספקו להם את המענה המתאים. על הכיסאות האלה להיות איכותיים ועמידים מאד לאורך שנים רבות . אנו באופק כסאות, מתמחים בייבוא ובשיווק של כסאות למוסדות ובתי מלון, ומציעים לכם פתרונות רבים בהתאמה מלאה לצרכים שלכם, על מנת לספק לכם את המענה המדויק והנכון ביותר.

מציג את כל 48 התוצאות

מבחר של כסאות למוסדות ובתי מלון בהתאם לכמות הנדרשת ולסגנון המתאים

אנו מעמידים לרשותם מגוון רחב מאד של כסאות למוסדות ובתי מלון העשויים מחומרי גלם שונים ומעוצבים בסגנונות עיצוב רבים ומיוחדים. כמו, כסאות מתכת / ניקל, כסאות פלסטיק, כסאות עץ, כסאות בר, כסאות מתקפלים והכי חשוב גם שהכסאות נערמים. לרשותנו מבחר של דגמים שונים,שמהם תוכלו לבחור, בהתאמה לרהיטים הקיימים במוסד שלכם.

כל אחד מהדגמים מוצעים במחירים הוגנים ומבטיחים פתרון לשנים רבות. הכיסאות מגיעים בצבעים ע"פ בחירת הלקוח ומוסיפים לא מעט צבע וסגנון למרחב כולו. כסאות אלה מציעים ליושבים עליהם נוחות רבה, בין אם מדובר בישיבה למשך זמן קצר או ישיבה ממושכת . עשויים מחומרים עמידים מאד, המחזיקים מעמד גם בתנאי מזג אוויר שונים, כמו שמש, גשמים ורוחות.

במקביל, אנו מעמידים לרשותכם דגמים של כסאות למוסדות ובתי מלון שאפשר למקם בחוץ, ליד הבריכה וכאלה שמתאימים לחדר האוכל וכמו כן כסאות בסגנון יוקרתי המתאימים לחדרי אירוח מושקעים או לחדרי הכנסים והאירועים שבבית המלון ועוד.

פתרונות שונים תחת קורת גג אחת

אנחנו בחברת אופק כסאות עושים כמיטב יכולתנו כדי להציע לכל אחד מלקוחותינו את הטוב ביותר. אנו עובדים עם מוסדות שונים בארץ, בתי מלון ובתי עסק מסוגים שונים ומעמידים לרשותכם מבחר של כסאות למוסדות ובתי מלון המספקים מענה מתאים , כאשר אנו זמינים ללקוחותינו בכל עת ולכל עניין או שאלה – ומציעים שירות ברמה הגבוהה ביותר.